Strategie category management2020-08-06 16:16:03Każdy Category Manager budując kategorię produktową stanie przed koniecznością dobrania właściwej dla niej strategii category management. Generalnie możemy wyróżnić pięć podstawowych strategii zarządzania kategorią produktów. Każda z nich jest zorientowana na osiągnięcie innych celów. |
|
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem2020-08-04 14:36:27Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera. |
|
Czym jest przywództwo transformacyjne? Cechy i przykłady2024-03-08 15:12:59Przywództwo transformacyjne jest stylem przywództwa, który skupia się na inspiracji i motywowaniu innych do osiągania wyższych celów poprzez wpływ na ich wartości, przekonania i aspiracje. Jest to podejście, które dąży do przekształcenia organizacji ... |
|
Co to jest łańcuch dostaw? Elementy i budowa supply chain. Przykłady łańcucha dostaw w firmie2023-07-13 15:35:09Współczesne środowisko biznesowe stawia przed firmami coraz większe wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem łańcuchem dostaw. W dynamicznym i globalnym rynku, gdzie oczekiwania klientów rosną, a konkurencja jest coraz bardziej zacięta, skuteczne planowanie, koordynacja i kontrola przepływu... |
|
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje2021-12-17 12:51:55Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). |
|
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów2020-08-21 12:01:41E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży... |
|
Category management. Szkolenie na 52020-01-17 12:12:55Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb. |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję studiów podyplomowych2011-06-07 08:54:45Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń strategie category management
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.